Sydenferie

Ahhh, n er vi p Naxos igjen. Jeg, ssta mi, mamma, og ei venninne av henne er her i r for fjerde gang. Det er s fantastisk vre tilbake igjen, ettersom jeg arbeidet i hele fjordsommer. P sndag kommer resten av gjengen, noen venner fra kristiansand. Skal se om jeg fr oppdatert mere mens vi her her ogs! Vi kom p Tirsdagskvelden, s i dag har alts vrt den tredje dagen vr her. Dagene gr bare i slappe av p stranden, spise god mat og g litt rundt i byen. Har ogs klart ta meg en liten joggetur hver dag. I tillegg m jeg si at pigmentene virkelig gjr en god jobb i r, hehe. Gleder meg masse til flere dager her.

Naxos 2012

Ahh, herregud, i dag er det en uke til jeg sitter p rommet mitt hjemme i Trondheim, og pakker og styrer fr jeg dagen etter tar turen nedover til ei herlig y i hellas, Naxos! Jeg gleder meg noe forferdelig mye, sol og sommer vr dag i 2 uker♥ Jeg skal dra med mamma og Grete, og noen herlige mennesker fra Kristiansand, kommer til bli superkoselig, selv om vi skal p akkurat samme plassen som vi har vrt p bde i fjor og i 2010. Skal prve oppdatere dere s mye som mulig der nede, gled dere til masse fine syden bilder i alle fall!

Her er noen av de tusen bildene jeg tok i fjor.

Sommeren 2011

Har hatt en super fantastisk sommer i r, har vrt helt utrolig hvor mye jeg har gjort. Frst dro jeg og Grete til Narvik fr skolen sluttet, vi mtte pappa, lillesster, lillebror og eliane. Vi hadde det superkoselig, tilogmed med sol de frste dagene.

Helgen etter dro vi til Troms med pappa og resten av familien, det var en lang tur, men det var virkelig vrt det. Grunnen til at vi dro dit var fordi vi skulle i et brullyp, noe som var utrolig koselig. Vi var der i en helg fr vi kjrte hjemmover igjen.

Da vi kom hjem til Narvik igjen, bestemte vi oss for dra til Oulu som er en ferieplass i Finnland. Det var virkelig en lang kjretur, men igjen, s var det vert det. Vi bodde p et hotell rett ved stranden, med badeland, spa og treningsstudio gratis for gjestene. Vi hadde en ufattelig koselig uke der som aldri vil glemmes.

Da vi kom hjem der i fra var vi i Narvik i ca 2 uker til fr vi tok flyet hjem til Trondheim. 4 dager senere gikk turen videre til Naxos som ligger i Hellas. Vi reiste dit med 3 meningene vre, Nina og Mai-britt, og vi var der med flere ogs som vi var med i fjord. Det var en herlig tur med strand, soling, bading, resturanter, cafe, venner, kort, ridning, firehjuling, og s mye, mye mer. Gleder meg allerede til vi skal dit neste r.

Bildedryss - Naxos

Hva syntes dere om bildene, skal jeg legge ut flere?

Hjemme fra Hellas

N er jeg kommet hjem fra Hellas, hh, jeg savner det utrolig mye allerede. Vi var ntt til ta tre fly for komme oss hjem, noe som var kjedelig, trodde rett og slett at jeg skulle d av kjedsomhet. Jeg dro fra Athen i en jumpsuit og slipperser, det endte opp med at alle stirret p meg da vi kom til Vrnes, pluss at jeg frs ihjel! Men n skal jeg sove, er utrolig trtt. s for jeg heller pakke ut i morgen.

Savner livet p stranda, men det er ganske godt komme hjem ogs, fra n av blir bloggingen mye bedre.
Det kommer sikkert flere deler med bilder fra Naxos snart, har flere hundre bilder. Har ogs tenkt skrive om det vi gjorde der og litt om hvem de p bildene er, haha.

Stikker ned p stranda

Hei, n sitter jeg ute og er s langt jeg vet om, den eneste som har sttt opp. Skal ned p stranden om noen f minutter, m bare f opp Grete s jeg slipper g helt alene. Jeg har tenkt steke meg i hele dag, derfor m jeg komme meg ned p stranda n, snakkes!

bare noen bilder fra i gr

Flyplassen i Tyskland

6 timer skal vi alts sitte her. Vi skal heldigvis straks inn igjennom sikkeretskontrollen, har egentlig drlig tid, haha. Blir som sagt lite blogging p Naxos, vi er ikke fremme fr i 1 tiden p dagen i morgen, lang dag.

Snakkes vell snart en gang!

Hasta luego!

Jeg er serrist sjokka etter det som skjedde p fredagen, er det mulig, i NORGE!? Ble skikkelig redd nr jeg frst hrte om det, men n er det bare utrolig, utrolig trist, jeg gr rund kjenner at noe er galt, skal tilogmed til Hellas i dag og kjenner at det er en del av meg som bare vil vre hjemme tenke p alle de som ble skadet og de som dde.. Er rett og slett satt ut! Sitter ser p nyhetene n, bildene og videoene fra utya for meg nesten til grte.

Men om 20 min s tar jeg turen til Hellas! Skal prve tenke possitivt, kanskje vi finner p tenne noen lys eller noe slikt. Det som terger meg er at vi er ntt til reise i nesten ett dgn fr vi er framme..

Bli ikke noe blogging nr jeg er der, kanskje ett eller to innlegg, kommer hjem rundt den 12 august.
N stikker jeg, vi m bare huske st sammen!

stikker Hjem

Da var ferien her i Oulu ferdig, og jeg kan bare si at det har vrt ei herlig uke! N skal jeg presse meg inni bilen sammen med 6 andre kjre hjemmover til Narvik. Har planer om lage en video om denne turen, s den kommer vell p bloggen en av de neste dagene.

Hade Oulu!

teknisk museum

Har hatt den fine dagen i dag, det var s utrolig gy p teknik museum, i hvert fall en berg dal bane. Men skal ned bade n, s skal vi inn til byen spise, kommer kanskje ett innlegg i kveld!

Trening p ferie

N har jeg og Grete vrt nede trent p treningsstudioet her, slitsomt. Var egentlig ganske gy, og ble ganske sliten og svett, haha deilig. N skal vi kanskje bort p et vitenskaps museum eller noe, som vi var p forje gang vi var her. Og unnskylt for drlig blogging, blir bedre nr jeg kommer hjem til Narvik.

hahahaha

Stranda next

N stikker jeg straks ned p stranden med min herlige siss, s kommer kanskje resten av familien senere. Er skyfri himmel i dag med litt vind, det er jo perfekt. S n skal jeg bare hive p meg bikinien f litt farge p ryggen.

Hva skal dere i dag?

nr man ikke har n anna gjr...

.... S spille man kort p verandran! Ja, det har alts jeg og Grete gjort n, mens de andre ar vrt ute, som n akkurat kom tilbake. Var ganske varmt ute s gikk inn igjenn, pluss at vi satt sang s var det nn som stoppet under verandran og hrte p, FLAUT! haha

enda en dag med sol og varme

Det er s herlig her, kjenner faktisk at jeg begynner grue meg til vi skal hjem p onsdagen. 10 timer i bil, gy...

Har solet meg og badet i hele dag, ogs har jeg vrt p en liten sykkel tur p DE sykklene, haha. Jeg har til og med blitt litt solbrent og ftt soleksem p lrene, med litt flaks s er det borte til i morgen for da skal vi p stranden!

N skal jeg ned p kiosken med min herlige siss♥

kos i Oulu

N har jeg begynnt blogge fast her, skal bli litt morsomt med en ny start hper jeg. Har i hvert fall mer motivasjon enn p lenge n. For de som ikke vet det s er jeg i Oulu, som ligger i Finnland. Det er utrolig herlig her, og i dag har jeg hatt enda en super dag med basseng, sol og en tur i byen. Kjpte med enjumpsuit p h&m, den kan jeg vise dere i morgen. Men her er noen bilder fra dagen min i dag.

vi kjrte hjem i et snt litetog, rakk dessvere ikke ta bilde av det fra utsiden, men dere fr se det i en video nr jeg kommer hjem.

Serist alle i Oulu sykkler rundt p slike ste fargerike sykler, haha.