mini-golf

heihei! i dag har det vrt nok en fantastisk dag, og jeg hater at dagene gr s utrolig fort! dagen i dag startet med en lang god frokost, og ettersom det var litt overskyet i morgest gikk vi bare rundt s litt i byen. Senere tittet solen frem og nok en gang dro vi p stranden. N i kveld har vi vrt spilt mini-golf, det var s gy og dere kan jo gjette hvem som vant!

i det siste

Hehhe, en del dager siden jeg blogget n.. men dagene flyr jo av grde her! Tenkte bare ha en liten oppsumering av de siste dagene, mest med litt bilder, er egentlig for trtt til blogge noe srlig akkurat n. Siden sist har vi vrt mer p stranden, og p onsdag dro vi inn til Murcia som er en ca en time unna, her dro vi p ikea og p et anet gigantisk kjpesenter hehhe. p onsdagskvelden var vi ute spiste med sskenbarnet til Christoffer, ida, som bor her nede i spania. Og i gr dro jeg, Ida og chris til en superfin strand med gigantiske blger og masse sol. I dag har vi vrt p markedet nede i byen handlet inn en del feriegaver, senere dro vi p stranden og til slutt tok vi turen til Habaneras igjen og s dro vi s p fotballkamp.

stranda

hei, n kom jeg nettopp ut av dusjen etter en lang dag p stranda i steikende sol. Dro p stranden i 10 tiden i dag og bare koset oss med sol, bading og is. Har blitt litt solbrent i dag begge to, men ikke snn at det gjr noe. Skal ikke s mye i dag, kanskje en liten tur p Habaneras og bare spise en biliig middag p macern.

dag 3 i spania

I dag har det vrt sol! hhhh, har ikke ord hvor herlig det var. Det var jo egentlig meldt overskyet i dag, men jeg og Christoffer bestemte oss i gr for dra p stranden alikevell, da vi dro var det ganske s overskyet, men i ellevetiden titet solen frem og siden har det vrt skyfri himmel? Vi var p stranden til i firetiden i dag fr vi dro p hotellet for ordne oss. I dag dro vi nemlig til et av Spanias strste kjpesenter med Europas strste Primark. det var skikkelig kaos inne p den Primark butikken, men var mye fint til en billig penge. Var ogs innom zara, bershka, Pull and Bear, C&A og en del andre plasser, var s stort og fint! I tillegg rakk jeg sette p akrylnegler, har aldri gjort det fr, men ble kjempefornyd med resultatet og det kostet ikke mer 30 euro (249 kr)

Spania dag 2

Hei der hjemme i Norge! Ahh er s herlig med ferie her i Spania. Som jeg skrev i gr var det meldt regn i dag, men vi har i alle fall ikke merket til noe regn, men dessverre ikke noe sol heller... Siden det ikke har vrt stekende sol i dag s tok vi turen til sndagsmarkedet, der selger de alt mulig dill dall og fake designer ting. Kjpte meg en st shorts og et par solbriller.

Senere tok vi turen til Habaneras igjen. ettersom vi ikke gikk gjennom hele senteret i gr. Ble litt shopping i dag ogs, men tenker jeg viser dere hva jeg har handlet nr jeg kommer hjem. Vi tok taxi hjem til hotellet (noe som var overraskende dyrt) og dro ut p bassengomrdet og bare slappet av.

N i kveld har vi vrt nede ved strandpromonaden spist middag og is, er s utrolig fint her om kveldene.

Spain day 1

Heihei! Denne dagen her har vrt utrolig lang men ikke minst helt fantastisk. Christoffer kom til meg ganske sendt i grkveld for ligge over til meg fr vi skulle dra til Spania. Klarte jo ikke sove fr i halv ett tiden p grunn av mange sommerfugler i magen, men klokken 3 igjen var det bare st opp for kjre til flyplassen. Flyet gikk halv 7 og klokken elleve landet vi i alicante hvor vi ble hentet av et vennepar til de vi egentlig skulle bo til. De kjrte oss til hotellet jeg og Christoffer skal bo p de neste ti dagene. Er faktisk overrasket over hvor fint hotellet er, super moderne og med svmmebasseng og treningsenter, midt i byen. Rommet vi fikk er i verste etasje, s har god utsikt over resten av byen, eller for det meste hustak med paraboler, hehe. Men er i allefall mer enn fornyd.

Etter en halvtime p hotellet dro vi ned p noe som heter strandpromenaden, vi gikk langs stranden en god stund og koset oss med is. I fem tiden ble vi kjrt oppover til omrdet rundt Habaneras hvor vi spiste sushi p wok buffet, og handlet inn drikke og litt mat. Etterp dro vi p habaneras for shoppe litt, de har mange kjempefine butikker med masse fine klr, gleder meg til dra oppover dit flere gang.

Har hatt en super dag i dag, og n er jeg rett og slett helt utslitt! I morgen og p mandag er det dessverre meldt regn, men da blir det bare mer shopping, s fr vi komme oss ut p stranden fra tirsdagen og utover.

Endring i planene

Herreguuud! Endelig er det hstferie, og jeg kan virkelig ikke tro at i morgen tidlig drar jeg til Spania! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Som jeg har sagt tidligere s skuller jeg og kjresten min bo til hans "ste-besteforeldre", meen av personlige grunner s mtte de dra hjem hit til Norge for noen dager siden, og de reiser ikke til bake fr til neste r. Dette skapte selflgelig store problemer for Spania-turen, hvor skuller vi bo n? Heldigvis har vi klart skaffet oss et rimelig hotell midt i sentrum, turen kommer jo til koste en del mer enn hva vi hadde tenkt... men slipper bruke mye penger p transport n i og med at vi bor nrme alt.Gleder meg fortsatt kjempemasse, selv om jeg faktisk syntes det er en smule skremende dra til et anet land nesten helt alene, har jo heldigvis Christoffer som kan passe p meg da♥

Men n skal jeg p Tabata-time med Embla, det er p maxpuls p Lade, er noe Crossfit lignene greier men er ikke helt sikker, er frste gang vi prver, s er utrolig spent! Vi snakkes senere.