miss these days

ahh, har så frytelig lyst på sommer igjen. Det er så kaldt ute, det bare september liksom, og jeg sover med ullsokker og ullgenser!
Gleder meg allerede til neste år, da går turen kanskje til italia i 3 uker.

Naxos 2012

her er en video fra Turen te naxos!

hjem kjære hjem!

Hei alle sammen! Ble ikke så mye blogging nede i Hellas, nette hang seg opp når jeg skulle laste inn bilder osv så jeg orket ikke.. Men i forigårs kom vi alltså hjem fra 14 herlige dager Hellas, eller to av de dagene har gått til reising og en dag har vi vært i Athen i dødende varme! Har i alle fall vært en fantastisk tur som jeg savner allerede, selv om det er utrolig godt å komme hjem igjen også.
Nå sitter jeg og spiser frokost, og skal straks ut en tur før jeg får besøk senere, blir sikkert en koselig dag i dag.

På Akropolis i Athen!

Flyet til Kjøpenhavn

Og I kjøpenhavn, hvor vi sa hade

Herlig dag

Heihei og god kveld alle sammen! nå sitter jeg igjen ute på verandraen for å blogge mens jeg hører litt Gresk musikk fra en resturang i nærheten, superkoselig. Jeg skal straks legge meg, jeg er serriøst stuptrøtt!
I dag var vi på standen som vanilg og solet oss og badet, og så tok jeg turen ut på en joggetur! Hah, var faktisk ikke så ille når jeg sprang, men når jeg stoppet så kokte jeg ihjel, så joggeturen ble ikke så superlang, men er bedre enn ingenting! Så dro vi en tur på resturang før vi tok turen opp til hotellet igjen og spillt kort rensten av kveldgen. Elsker slike dager som det her. I morgen står badeland på planen, det ligger rett oppi gaten her, haha, skal bli gøy!

Natta alle sammen♠

Klar for stranda

Hei alle sammen! Nå sitter jeg og Grete å spiser frokost ute på verandran her på hotellet på Naxos. Er mye vind i dag, så skal bli superherlig å sole seg i dag! Vi stikker i allefall ned på stranden om noen få strakser så er vi der ca til uti sekstiden eller noe. Kos dere alle sammen i dag!

som dere ser er høyre øyet mitt helt fucka (venstre på bildet). Hhaha, Grete slo til meg i søvne! Hahah, neida, vet ikke hva som har skjedd, fikk det etter første natten her, men hadde vont mens vi reiste nedover, merkelig.

Kveldens outfit

Hei og god ettermiddag, har hatt en super dag på stranden og nå går turen inn til byen, tenkte jeg skulle komme med et outfit til dere!
Kommer bilder senere i dag!

Hellas

Dette innlegget ble egentlig skrevet i går kveld, men nettet hang seg opp så jeg klarte ikke å publisere det.

Hei alle sammen! Haha, nå er klokker halv to på natten her i hellas, så egentlg burde jeg ha sovet nå. Etter nesten 24 timer med reising i går så kom vi endelig frem hit til Naxos og jeg stupte rett i seng! og i dag har vi hatt en super herlig dag på stranden, i tilleg til at vi har gått en tur opp og ut mot havet, hah, før vi har spist middag og koset oss resten av kvelden.
Skal prøve med å komme med minst ett innlegg vær dag, men er ikke sikkert siden nette her er ikke på sitt beste dessverre..