mini-golf

heihei! i dag har det vært nok en fantastisk dag, og jeg hater at dagene går så utrolig fort! dagen i dag startet med en lang god frokost, og ettersom det var litt overskyet i morgest gikk vi bare rundt å så litt i byen. Senere tittet solen frem og nok en gang dro vi på stranden. Nå i kveld har vi vært å spilt mini-golf, det var så gøy og dere kan jo gjette hvem som vant!

i det siste

Hehhe, en del dager siden jeg blogget nå.. men dagene flyr jo av gårde her! Tenkte å bare ha en liten oppsumering av de siste dagene, mest med litt bilder, er egentlig for trøtt til å blogge noe særlig akkurat nå. Siden sist har vi vært mer på stranden, og på onsdag dro vi inn til Murcia som er en ca en time unna, her dro vi på ikea og på et anet gigantisk kjøpesenter hehhe. på onsdagskvelden var vi ute å spiste med søskenbarnet til Christoffer, ida, som bor her nede i spania. Og i går dro jeg, Ida og chris til en superfin strand med gigantiske bølger og masse sol. I dag har vi vært på markedet nede i byen å handlet inn en del feriegaver, senere dro vi på stranden og til slutt tok vi turen til Habaneras igjen og så dro vi å så på fotballkamp.

stranda

hei, nå kom jeg nettopp ut av dusjen etter en lang dag på stranda i steikende sol. Dro på stranden i 10 tiden i dag og bare koset oss med sol, bading og is. Har blitt litt solbrent i dag begge to, men ikke sånn at det gjør noe. Skal ikke så mye i dag, kanskje en liten tur på Habaneras og bare spise en biliig middag på macern.

dag 3 i spania

I dag har det vært sol! Åhhhh, har ikke ord hvor herlig det var. Det var jo egentlig meldt overskyet i dag, men jeg og Christoffer bestemte oss i går for å dra på stranden alikevell, da vi dro var det ganske så overskyet, men i ellevetiden titet solen frem og siden har det vært skyfri himmel? Vi var på stranden til i firetiden i dag før vi dro på hotellet for å ordne oss. I dag dro vi nemlig til et av Spanias største kjøpesenter med Europas største Primark. Å det var skikkelig kaos inne på den Primark butikken, men var mye fint til en billig penge. Var også innom zara, bershka, Pull and Bear, C&A og en del andre plasser, var sååå stort og fint! I tillegg rakk jeg å sette på akrylnegler, har aldri gjort det før, men ble kjempefornøyd med resultatet og det kostet ikke mer 30 euro (249 kr)

Spania dag 2

Hei der hjemme i Norge! Ahh er så herlig med ferie her i Spania. Som jeg skrev i går var det meldt regn i dag, men vi har i alle fall ikke merket til noe regn, men dessverre ikke noe sol heller... Siden det ikke har vært stekende sol i dag så tok vi turen til søndagsmarkedet, der selger de alt mulig dill dall og fake designer ting. Kjøpte meg en søt shorts og et par solbriller.

Senere tok vi turen til Habaneras igjen. ettersom vi ikke gikk gjennom hele senteret i går. Ble litt shopping i dag også, men tenker jeg viser dere hva jeg har handlet når jeg kommer hjem. Vi tok taxi hjem til hotellet (noe som var overraskende dyrt) og dro ut på bassengområdet og bare slappet av.

Nå i kveld har vi vært nede ved strandpromonaden å spist middag og is, er så utrolig fint her om kveldene.

Spain day 1

Heihei! Denne dagen her har vært utrolig lang men ikke minst helt fantastisk. Christoffer kom til meg ganske sendt i gårkveld for å ligge over til meg før vi skulle dra til Spania. Klarte jo ikke å sove før i halv ett tiden på grunn av mange sommerfugler i magen, men klokken 3 igjen var det bare å stå opp for å kjøre til flyplassen. Flyet gikk halv 7 og klokken elleve landet vi i alicante hvor vi ble hentet av et vennepar til de vi egentlig skulle bo til. De kjørte oss til hotellet jeg og Christoffer skal bo på de neste ti dagene. Er faktisk overrasket over hvor fint hotellet er, super moderne og med svømmebasseng og treningsenter, midt i byen. Rommet vi fikk er i øverste etasje, så har god utsikt over resten av byen, eller for det meste hustak med paraboler, hehe. Men er i allefall mer enn fornøyd.

Etter en halvtime på hotellet dro vi ned på noe som heter strandpromenaden, vi gikk langs stranden en god stund og koset oss med is. I fem tiden ble vi kjørt oppover til området rundt Habaneras hvor vi spiste sushi på wok buffet, og handlet inn drikke og litt mat. Etterpå dro vi på habaneras for å shoppe litt, de har mange kjempefine butikker med masse fine klær, gleder meg til å dra oppover dit flere gang.

Har hatt en super dag i dag, og nå er jeg rett og slett helt utslitt! I morgen og på mandag er det dessverre meldt regn, men da blir det bare mer shopping, så får vi komme oss ut på stranden fra tirsdagen og utover.